poniedziałek, 7 stycznia 2013

Rozdział 18

Dokładnie 4 miesiące temu chłopacy oświadczyli się nam. Wiele się od tego czasu zmieniło. Jak się okazało wszystkie jesteśmy w 2 miesiącu ciąży. Oj będzie Baby BOOM. Z zamyśleń wyrwała mnie fryzjerka która pociągnęła mnie za włosy. No fakt za godzinę będę już oficjalnie panią Horan, tak samo jak reszta. Szbko zleciał ten czas i już po chwili stałyśmy w 5 przed ołtarzem gdzie czekali na nas nasi chłopcy. Na szczęście było to szybki ślub.
- Ja Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Louis Tomlinson biorę sobie Ciebie Gabrielle Carver , Jewel Fairychild, Villemo Lind, Katherine Lind, Natalie Parker za żonę i ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz, że Cię nie opuszczę aż do śmierci.Tak mi dopomóż Panie Boże Wszechmogący w Trójcy Jedyny i Wszyscy Święci.
- Ja Gabrielle Carver, Jewel Fairychild, Villemo Lind, Katherine Lind, Natalie Parker biorę sobie ciebie Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Louis Tomlison za męża i ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską, oraz, że Cię nie opuszczę aż do śmierci. Tak mi dopomóż Panie Boże Wszechmogący w Trójcy Jedyny i Wszyscy Święci.
Teraz nadeszła pora na wymianę obrączek.
- Gabrielle Carver, Jewel Fairychild, Villemo Lind, Katherine Lind, Natalie Parker przyjmij tę obrączkę jako znak mojej miłości i wierności, w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.
- Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Louis Tomlison przyjmij tę obrączkę jako znak mojej miłości i wierności, w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. 

Po jakże uczuciowej wymianie przysięgi małżeńskiej, jak i wymiany obrączkami nadeszło Part Hard zwane weselem niestety zamiast alkoholu z dziewczynami piłyśmy soczek marchwiowy.

---------> Suknia Jewel
















---------------------> Suknia Villemo
















------------> Suknia Katherine
















-------------> Suknia Natalie
















--------------> Suknia Gabrielle




3 komentarze:

  1. No fakt za godzinę będę już oficjalnie panią Horan, tak samo jak reszta. - to zabrzmiało jakby on miał 5 żon xD Hahah i faajne szkoda, że kończysz :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah no a jak ;D Czekaj zaraz dodam bohaterów do nowego opowiadania i może prolog

    OdpowiedzUsuń
  3. woo hooo <3 a ja mam totalne załamanie z tym Friendship -.0

    OdpowiedzUsuń